Barnaktiviteter

Barnen har en självklar plats på Vänsterdagarna

1381983_10151891470916380_533507334_nUnder Vänsterdagarna ordnas barnaktiviteter för barn mellan 2-14 år under ledning av pedagogisk personal. Barnen kommer att delas upp i en yngre och en äldre grupp och ett anpassat program kommer att ordnas. Programmet kan till exempel innehålla besök på museum eller andra spännande och kreativa aktiviteter. De lite äldre barnen kommer att få ett eget program och aktiviteter som passar just dem.

Våra utbildade pedagoger kommer att ansvarar för barnaktiviteterna tillsammans med frivilliga volontärer.

Deltagande i barnaktiviteterna är kostnadsfritt och öppet för alla. Dock är det viktigt att det föranmälas i samband med webbanmälan.

Kommentarer från föräldrar vars barn deltog på barnaktiviteterna under Vänsterdagarna 2013:

• Superbra! Våra barn var där nästan hela tiden och tyckte det var jättekul!
  • Pedagogerna hade tänkt ut ett jättebra program. Hela barnrummet var inbjudande och en fick verkligen känslan att här kommer det hända kreativa roliga saker.
  • Mycket, mycket bra! Dels var barnpassningenn en förutsättning för att jag skulle kunna vara med över huvud taget, men utöver det så hade min son riktigt kul. Det bidrog mycket att det fanns barn i hans ålder så klart men även personalens engagemang, de planerade aktiviteterna och allt pysselutbud.
  • Nöjt barn, bra pedagoger och aktiviteter.